מענה אנושי לעסקים קטנים

 

מענה אנושי הוא מרכיב חשוב ומכריע בשירות לקוחות עבור כל עסק, מעסק קטן ומקומי ועד תאגיד ארצי גדול. יחד עם זאת, לעסקים קטנים אין בדרך כלל את המשאבים, את היכולת או את הצורך לתחזק מרכז שירות לקוחות עצמאי, המאויש 24 שעות ביממה. מרכז כזה צריך להצדיק את עצמו מבחינה כלכלית, ואם על העסק להחזיק נציגי שירות ומקום רק כדי לענות למספר בודד של פניות ביום, אין לכך כל הצדקה כלכלית. יחד עם זאת, אותן מספר בודד של פניות יכולות להיות קריטיות וחשובות להצלחת העסק בטווח הארוך, בעיקר בעידן בו צרכנים רגילים לקבל מענה מיידי ובזמן אמת לכל בעיה בה הם נתקלים.

מוקד שירות לקוחות אחד, המשרת שורה של בתי עסק

הפתרון הטוב ביותר העומד כיום לרשותם של עסקים קטנים הוא שירות מענה אנושי, המסופק על ידי נציגי שירות מקצועיים ממרכז שירות אחד, המספק את השירות עבור שורה ארוכה של עסקים. כל בית עסק מקבל מספר טלפון עצמאי משלו, כך שכאשר מתקבלת שיחה במוקד מאחד הלקוחות של אותו בית העסק, נציג השירות יודע בדיוק עבור איזה בית עסק נכנסת השיחה, ובשם איזה בית עסק עליו לשוחח עם הלקוח. כמו כן, עם כניסת השיחה וזיהוי בית העסק אליו היא מיועדת, עולה על מסך המחשב תסריט שיחה ייחודי לאותו בית העסק, תסריט המנחה את נציג השירות כיצד עליו לשוחח עם הלקוח, מה הם הפרטים שעליו לקחת מן הלקוח וכיצד עליו לענות על שאלות שונות המועלות על ידי הלקוח.

alltext - מענה אנושי

מגוון רחב של חבילות שירות בהיקפי שירות שונים

השירות של מענה אנושי יכול להינתן ברמות שונות של מורכבות, החל מקבלת השיחה לצורך קבלת פרטי הלקוח והעברת הידיעה לבית העסק, וכלה בטיפול בתהליכי שירות שמספק העסק כמו מילוי טפסים, קבלת מספרי כרטיס אשראי, עדכון פרטים וכן הלאה. מן הסתם, לא כל העסקים הקטנים זקוקים לשירות מענה אנושי, אך בתי עסק מבוססי שירות כמו נותני שירות ואנשי מקצוע בהחלט עשויים להזדקק לשירות כזה על מנת לעמוד בסטנדרטים התחרותיים הנדרשים בעידן המודרני.

מענה אנושי לעסקים קטנים –  מחוץ ובמהלך שעות העבודה

ככלל, שירות מענה אנושי מיועד לתת מענה ללקוחות הפונים אל בית העסק מחוץ לשעות העבודה. יחד עם זאת, ישנה גם האפשרות לספק את השירות לאורך כל שעות היממה, כך שכל פניות הלקוחות יתקבלו על ידי מוקד השירות ויועברו בזמן אמת אל בעל העסק. כמו כן, ניתן לבנות את זרימת המענה בצורה כזו שבמהלך שעות העבודה, השיחה תנותב למוקד השירות אך ורק אם לא נענתה על ידי בית העסק עצמו, כך שהעסק יכול להבטיח כי כל לקוח הפונה אליו, מקבל את המענה הנדרש, גם כאשר בית העסק עצמו חווה שעות של עומס ולא יכול לענות לכל השיחות הנכנסות והלקוחות המגיעים לבית העסק.

צוות מקצועי ומיומן

חברת אולטקסט מתמחה במתן שירותים משרדיים ושירותים עסקיים, לרבות תרגום, תמלול, הקלדה ושירותי מענה אנושי. החברה מפעילה מוקד שירות מתקדם ומודרני, המאויש על ידי צוות אנשי שירות מקצועיים, העוברים הכשרה ייעודית ורענון תקופתי כנדרש. לרשות צוות אנשי השירות של אולטקסט עומדים שורה של כלים מתקדמים, המסייעים להם בניהול כל השיחות הנכנסות, שיוכן לבתי העסק השונים המנויים על שירותי המוקד, ומתן המענה הטוב ביותר לכל אחד מן הלקוחות הפונים.

שלל אפשרויות שירות

שירותי מענה אנושי של אולטקסט מסופקים במסגרת חבילות שירות מגוונות, בהתאם לסוג בית העסק, ענף הפעילות, רמת השירות הנדרשת והיקף המענה שמבקש בית העסק לספק ללקוחותיו באמצעות מוקד השירות. בכלל זה, מספקת החברה את כלל השירותים הבאים:

מענה אנושי בסיסי לקבלת פרטי הלקוח והעברת הודעה לבית העסק מתן שירות לקוחות בסיסי הכולל משלוח טפסים, קבלת טפסים בפקס או בדוא"ל וכן הלאה מתן שירות לקוחות מורכב לרבות קבלת פרטי כרטיס אשראי, עדכון פרטי לקוח במערכת וכדומה שירות מענה אנושי מחוץ לשעות העבודה, לאורך היממה כולה, או שירות מענה על פי הצורך כל השירותים מסופקים כאמור על ידי צוות מוקדנים מיומנים, הנבחרים בקפידה על ידי אולטקסט ועוברים את כל תהליכי האימון הנדרשים לפני שהם מתיישבים לפני מערכות השירות במוקד.

Visit Us On FacebookVisit Us On Twitter
Call Now Button